Popcorn!

Nu var det ett par dagar sedan jag skrev senast men ska ta tag i det igen! Kom och tänka på när jag Söta Viktor, Elli och Bella var i Växjö på bio. Då satt man där och så flög det ner popcorn på Viktor, Elli och Bella. Det var några brudar ett par rader över oss inne på bion. Så jag började snacka lite med dom, frågade bl.a ifall dom ville bjuda på popcorn när mina var slut, det kunde dom göra. Hade ingen aning om vilka de var som kastade popcornen, men nu sitter man här och msnar med en utav dom. Ganska trevlig brud iaf. Värma hälsningar till Popcorn Bruden!
Puiss från Logge<3

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaha naaw , jag ska ju bjuda dig på bio snart igen har jag ju lovat så får vi ha mera popcornkrig (: .

<3

2009-10-20 @ 22:31:17
Postat av: Elli

Vi måste på bio snart igen :) <3

2009-11-18 @ 13:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0