Liam!

Liam! Är en söt liten kille på 4,5 månader gammal. Skit gullig kille, hans morsa och farsa va och fikade lite hos oss så passade man Liam lite, han satt i mitt knä och sånt. Åh, han e bara för mysig! Annars har jag varit med Viktor ikväll och tagit de lungt där nere på fyren. Glömde mitt snus hemma när jag cyklade ner till han så man var riktigt sugen när pappa kom och hämtade mig sen, men han hade med sig en dosa till mig. Nu ska jag kolla en film eller något, och ja, jag ska börja blogga mer. Har blivit lite för lite på sistonde. Men de ändrar sig! Puiss från Logge.

Och ALLA ska gå in på Emilias blogg, en blond söt liten tjej i min skola som är jätte trevlig och kallar mig för halsfluss! Hennes Blogg . PUSS PÅ DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0