Denna Dag!

Nu ska jag snart ner till Viktor och Elli, skulle träffat viktor vid stationen vid fyra. Men självklart dyker jag inte upp för jag stod i duschen. Jag och tider funkar bara inte, men fint folk kommer väll alltid sent? Sen ringde jag Viktor och sa att jag kommer senare, så säger han att jag måste bränna ut en film så vi har något att göra. Men jag skulle komma lite senare, för han och Elli skulle ner till Ica maxi och köpa lite godis. Menmen. Så nu sitter jag här och väntar på att den ska bli klar. Sen till kvällen blir det nog att plugga lite tyska, har prov på tisdag. Aja Puiss från Logge <3

Kommentarer
Postat av: Julia tb

SV: ja jag då ska jag nog göra det;) Härligt att höra! Ja med mig är det jättebra! Ha en fortsatt fin kväll!

2009-10-04 @ 22:23:42
URL: http://showbyjulia.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0